Όταν ο Μάκινεν οδήγησε το μοναδικό Ελληνικό supercar του Δ.Κορρέ. [BINTEO]

Όταν ο Μάκινεν οδήγησε το μοναδικό Ελληνικό supercar του Δ.Κορρέ. [BINTEO]

January 1, 2022 Off By Αλέξανδρος
Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Η εταιρία Korres Engineering, με έδρα την Αθήνα, έχει ιδρυθεί από τον αρχιτέκτονα Δημήτρης Κορρές και έχει ως κύριο αντικείμενο τις μετακινήσεις κτιριακών συγκροτημάτων και άλλα σχετικά εξειδικευμένα έργα, με παρουσία στην Ελλάδα και αρκετές χώρες του εξωτερικού. Ανάμεσα στα συγκροτήματα που μετακινήθηκαν ώστε να διασωθούν (κατά τη διάνοιξη δρόμων ή απειλούμενα από άλλους παράγοντες) περιλαμβάνονται σημαντικά αρχαία και βυζαντινά μνημεία, ενώ, λόγω της εξειδικευμένης τεχνογνωσίας της, η εταιρία έχει συμμετάσχει σε σημαντικά έργα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.

 

Ο Δ. Κορρές και οι συνεργάτες του έχουν ασχοληθεί με την ανάπτυξη οχημάτων, στα οποία περιλαμβάνονται μία μοτοσυκλέτα 1000cc (1989) και μια σειρά αυτοκινήτων (από το 2002) τα οποία συνδυάζουν εξαιρετικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου με υψηλές επιδόσεις στην άσφαλτο (βασισμένα σε πατενταρισμένη από την εταιρία διάταξη ανάρτησης). Τα 4 διαφορετικά αυτοκίνητα αποτελούν το ένα εξέλιξη του άλλου, με πιο πρόσφατο το P4, το οποίο έχει σχεδιαστεί για περιορισμένη παραγωγή. Το P4 παρουσιάσθηκε επίσημα το 2013, χρησιμοποιεί κινητήρα 7 λίτρων 505 ίππων της GM και έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα, διατηρώντας πραγματικά ασυνήθιστες δυνατότητες κίνησης σε ανώμαλα εδάφη.

Ένα παράλληλο project της Korres αποτελεί το D3 (2012), ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο πόλης για άτομα με κινητικά προβλήματα, το οποίο επίσης αξιοποιεί το μοναδικό σύστημα ανάρτησης της εταιρίας.

πηγη wikipedia

 

Όσο για το αυτοκίνητο; Το 4ο στη σειρά αυτοκίνητο είναι γνωστό  ως Korres Project 4 είναι 6.300 m3, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ.

Και για τον σχεδιασμό του χρειάστηκαν δύο χρόνια…

Και όπως είχε πει ο ίδιος «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται»,.

Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος.

Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες.

Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες.

«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά»,  το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία.

«Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο.

Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε.

Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 m3, των 1.300 m3, των 3.500 m3 και το τελευταίο των 6.300 m3 παρουσιάστηκαν στο τέλος Μαΐου του 2016 στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα. Κι από τότε έμειναν στο ράφι…

 

Ο Δημήτρης δεν πρόλαβε να πάρει τα φώτα της δημοσιότητας καθώς τα social media τότε δεν είχανε την σημερινή δύναμη ( τουλάχιστον στην χώρα μας )  αλλά όπως φαίνεται δεν παρακάλεσε ποτέ κανέναν για λίγη προβολή απλά έφτιαχνε αυτό που του έκανε κέφι.

Ίσως σήμερα να ήταν λίγο διαφορετικά τα πράγματα..

 

Μία απο τις σημαντικότερες στιγμές του Δ.Κορρέ ήταν το ραντεβού του με τον επίσης αξέχαστο Τόμι μάκινεν για να οδηγήσει το Korres P4 σε ανώμαλο/χωμάτινο δρόμο.

Το βίντεο αρχείου τα λέει όλα!

 


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •