Η μόδα της εγγύησης στο μεταχειρισμένο με service στο συνεργείο επιλογής τους.

Η μόδα της εγγύησης στο μεταχειρισμένο με service στο συνεργείο επιλογής τους.

March 30, 2021 Off By Αλέξανδρος
Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Πολλά έχουν ακουστεί και πολλά έχουν πάρει εκτάσεις στον χώρο του μεταχειρισμένου.   Ο ανταγωνισμός ξεκίνησε βέβαια με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα και την αλλοίωση ιστορικού συντήρησης με σκοπό το “κατέβασμα” των χιλιομέτρων .

 

Όταν η πίτα μεγαλώνει τότε πρέπει να επινοήσεις άλλα “κόλπα” να προσεγγίσεις περισσότερους πελάτες σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό και γιατί όχι να πουλήσεις και με μεγαλύτερο ποσοστό κερδοφορίας το εμπόρευμα σου.

Μία απο τις καλύτερες παγίδες είναι και η 2ετη εγγύηση που δίνουν οι δήθεν “ποιοτικοί” μαντράδες σε οχήματα (εισαγωγής)  που όχι αξιόλογα δεν είναι αλλά δεν πιάνουν μία μπροστά στα δικά μας μεταχειρισμένα καθώς έχουν διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα αλλά κανείς δεν το γνωρίζει !

Το κακό όμως ξεκινά απο τον αγοραστή που θέλει και φθηνό και με λίγα χιλιόμετρα κάτι που δυσκολεύει τους εμπόρους να “γυρίσουν” το εμπόρευμα τους γρήγορα μέσα στον χρόνο.

Αν ρωτήσετε μας θα σας πούμε οτι καλύτερο είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο του 2017 με 150.000 χλμ  παρά ένα του 2012 με 90.000χλμ γιατί πραγματικά τα χιλιόμετρα του είναι λίγα μα και ασύμφορα να εισαχθούν και να αφήσουν κέρδος σε έναν έμπορο.    Το μόνο σίγουρο είναι οτι όλη η ευρώπη καθορίζει την αξία ενός οχήματος βάση χιλιομέτρων και αυτό εμείς ακόμη δεν το έχουμε καταλάβει!

 

Πάμε να δούμε και πως λειτουργεί η διετής εγγύηση που δίνουν οι έμποροι μεταχειρισμένων.

 

  1. Οι περισσότερες εγγυήσεις αφορούν τα κύρια μέρη του οχήματος  όπως στρόφαλο, μπιέλες , πιστόνια και μεμονωμένα στα μέρη της κυλινδροκεφαλής .  Οι εξαιρέσεις δε  πολλές..     Η εγγύηση δεν ισχύει αν δεν κάνεις σέρβις ανα 10.000χλμ όταν σε ένα εξουσιοδοτημένο ΄σερβις και βάση κατασκευαστή το service εκτελείται ανα 15000 έως και 30000χλμ  με  ενδιάμεσα λιπαντικά σέρβις ανα 15.000χλμ.    Το σέρβις φυσικά ανήκει σε συγγενικό πρόσωπο ή σε κάποιον συνεργάτη που κάνει τα θελήματα του εμπόρου.
  2. Ότι αφορά τα χιλιόμετρα και το πραγματικό ιστορικο του οχήματος φροντίζουν να τα καλύψουν στο “δικό τους σέρβις”  και αν χρειαστεί κάποια αλλαγή όλα μπορούν να εξηγηθούν με τρόπο ώστε να φανεί ευθύνη οδηγού !
  3. Αν ρωτήσετε σε εξουδ. σέρβις για τον αριθμό κινητήρων που έχουν αλλάξει με ζημιά στα έμβολα και στον στρόφαλο (αυτοκίνητα έως 10 ετών)  θα σας απαντήσουν με δυσκολία 2ψήφιο αριθμό και αυτοί θα είναι λόγω αστοχίας λίπανσης ή κάτι που αμέλησε ο οδηγός.   Άρα δώρο άδωρο να δίνεις εγγύηση στον στρόφαλο !

Οπότε πριν αφήσετε τα ωραία σας λεφτά σε έναν τέτοιο έμπορο διαβάστε προσεκτικά τους όρους εγγύησης και φυσικά αν σας επιτρέπουν να κάνετε κανονικά τα σέρβις στον δικό σας έμπιστο μηχανικό!

Φυσικά όλα αυτά αφού δείτε τα πραγματικά χιλιόμετρα σε αντιπροσωπεία .Αξίζει ο έλεγχος θα σας γλυτώσει απο περιπέτειες .

 


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •