Γιατί το DIESEL δεν συμφέρει για προσωπικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα.

Γιατί το DIESEL δεν συμφέρει για προσωπικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα.

May 16, 2021 Off By Αλέξανδρος
Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Έχουμε δει την στροφή 180 μοιρών που έχουν κάνει οι υποψήφιοι αγοραστές οχημάτων στην Ελλάδα δίνοντας βαρύτητα στους νέους κινητήρες βενζίνης και ιδιαίτερα στα οχήματα με υβριδική τεχνολογία.

Σίγουρα καθοριστικό ρόλο έπαιξαν οι αποφάσεις που έχουν παρθεί στην Ευρώπη αλλά και τις τάσεις που η αγορά αυτοκινήτου προωθεί συνεχώς.

 

Η εξήγηση σε αυτή την αλλαγή είναι απλή.

Ο μέσος Έλληνας δεν ξεπερνά τα 10.000-15.000 χλμ τον χρόνο ακόμη και αν η εργασία του βρίσκεται εκτός πόλεως και χρειάζεται να διανύσει κάποια χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση. Ένας κύριος λόγος που αγοράζουν πετρελαιοκίνητα οχήματα στην Ευρώπη είναι οι απαιτήσεις των οδηγών που φτάνουν εύκολα τα 50.000 χλμ τον χρόνο και πολλές φορές υπερβαίνουν αυτόν τον αριθμό ακόμη και σε μερικούς μήνες. Όλα τα χιλιόμετρα καλύπτονται μέσα σε 2-3 χρόνια όσο ακριβώς διαρκεί η εγγύηση του κατασκευαστή.  Εν ολίγοις κάνουν πλήρης απόσβεση της επένδυσης τους.

Σκεφτείτε να έχετε έναν πετρελαιοκινητήρα να διανύετε 10.000χλμ τον χρόνο και κάθε χρόνο να έχετε δαπάνες συντήρησης , ακριβά φίλτρα πετρελαίου , βουλωμένα φίλτρα DPF και φυσικά άλλες φθορές που εμφανίζονται λόγω ετών στα ακριβά παρελκόμενα ενός πετρελαιοκινητήρα.

 

Να θυμίσουμε οτι ο πετρελαιοκινητήρας euro6d έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές ΄ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων με αποτέλεσμα να έχει πλέον όχι μόνο φίλτρο DPF αλλά και 2 EGR ( χαμηλης και υψηλής πίεσης , adBlue (urea)  , έξτρα αισθητήρες ρύπων και θερμοκρασίας , κύκλωμα ψύξης του συστήματος adBlue και πυρόμετρα )

Σκεφτείτε πόσο ανεβαίνει η πιθανότητα ζημιάς όταν έχεις πολυπλοκότητα σε έναν κινητήρα .

 

Συνοπτικά οι νέοι κινητήρες βενζίνης των 900 , 1000 έως και 1200 κυβικών εκατοστών έχουν πραγματικά χαμηλές καταναλώσεις και ποιοτικά περιφερειακά κάνοντας τους βενζινοκινητήρες να κερδίζουν και πάλι το χαμένο τους έδαφος!

O 100άρης κινητήρας της Fiat των 120 ίππων με ονομασία FIrefly.Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, σύμφωνα με την FCA, οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν δοκιμαστεί και εξελιχθεί σε πραγματικές συνθήκες για 60.000 ώρες και σε προσομοιώσεις για πάνω από 75.000 ώρες, διανύοντας συνολικά πάνω από 5.000.000 χλμ. σε όλο τον κόσμο.

 

Aκόμη ένα διαμάντι της αγοράς  .

Ο κινητήρας της Hyundai 1.5 T-GDi 160 PS 48V

Κινητήρας: 1.482cc
Ισχύς: 160 PS/6.000 rpm
Ροπή: 253 Nm/4.000 rpm

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά του μεταχειρισμένου DIESEL απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή καθώς τα περισσότερα εισαγόμενα έχουν υποστεί αλλαγές στα δηλωμένα  χιλιόμετρα.

Ίσως μια τέτοια αγγελία πώλησης/δημοπρασίας σας δώσει να καταλάβετε τι χιλιόμετρα μπορεί να έχει ένα εισαγόμενο όχημα 2-3 ετών.   Φυσικά όλα αυτά συνοδεύονται απο έγγραφα συντήρησης τα οποία δεν βρίσκουμε ποτέ για κάποιο περίεργο λόγο!

 


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •