Γιατί δεν διαφημίστηκε το CNG όπως το ηλεκτρικό. Ποιος ξεκίνησε τον αγώνα της ηλεκτροκίνησης.

Γιατί δεν διαφημίστηκε το CNG όπως το ηλεκτρικό. Ποιος ξεκίνησε τον αγώνα της ηλεκτροκίνησης.

March 11, 2021 Off By Αλέξανδρος
Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Σίγουρα πολλοί έχουν αναρωτηθεί γιατί δεν διαφημίστηκε ένα τόσο καθαρό καύσιμο που δεν “μετριάζει” τις επιδόσεις και προσφέρει χαμηλή κατανάλωση που ξεκινά απο 2.8 € / 100 χλμ και δεν μπορεί να υπερβεί τα 4 € /100 σε κινητήρες με υψηλές επιδόσεις .

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι οι κατασκευαστές έχουν βάλει πλώρη για τα ηλεκτρικά τους οχήματα και θα δούμε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να βγαίνουν όλα τα “προσχέδια” απο το “υπόγειο” που θεωρούμε οτι υπήρχαν αλλά μόνο στον “πάγο”  .  Κάπως έτσι εξηγείται το απίστευτα γρήγορο λανσάρισμα πολλών μοντέλων .

 

Ποιος ξεκίνησε όμως τον αγώνα προς την ηλεκτροκίνηση ? 

Ο αγώνας αυτός πήρε σάρκα και οστά απο τον Εlon Musk που όλοι γνωρίσαμε απο την Tesla και πολλές άλλες του τεχνολογικές ανησυχίες .   Γιατί όμως ο Musk και όχι η Volkswagen , όχι η Ford όχι η Mercedes Benz? Δεν μπορεί να έβαλε γυαλιά σε τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες.  Οι λόγοι αρκετοί ή απλά πολύ σοβαροί !

  • Γιατί δεν έχει κανένα απούλητο στοκ
  • Δεν είχε επενδύσει σε προηγούμενα μοντέλα και φυσικά δεν περίμενε κάποια επιστροφή χρημάτων καθώς η κερδοφορία ενός μοντέλου κρίνεται αφού πάψει να παράγεται και αφού μάλιστα περάσει μια ορισμένη χρονική περίοδος.
  • Γιατί πραγματικά το δίκτυο πωλήσεων του απαρτίζεται απο ηλεκτρικά και μόνο άρα δεν υπήρχε το παραμικρό ρίσκο επένδυσης απο τους συνεργάτες του και φυσικά κανένα έξτρα κόστος μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.

 

Το χαμένο έδαφος 

 

Το χαμένο έδαφος όλων των κατασκευαστών έφερε έναν πανικό αναγκάζοντας όλες τις “μπραντες” να βγάλουν στο φως ότι είχαν προετοιμάσει εδώ και πολύ καιρό και δεν είχαν παρουσιάσει καθώς περίμεναν την πρώτη κίνηση του ανταγωνισμού .

 

Το φυσικό αέριο και ο τύπος

 

Ποιος θα τολμήσει να μιλήσει και να σταθεί ενάντια στο  κύμα της ηλεκτροκίνησης ?  Ο τύπος περιορίζεται σε απλές αναφορές που χάνονται μέσα σε χιλιάδες δημοσιεύσεις και διαφημίσεις των εταιριών που αφορούν τα ηλεκτρικά  οχήματα, έχοντας στο πλευρό τους παραγγελίες οχημάτων από εταιρίες κολοσσούς δείχνοντας με το δάχτυλο ότι αυτές οι επιλογές είναι οι σωστές.

 

Γιατί λέμε ναι στο Φυσικό αέριο έναντι του DIESEL ?

 

Πράσινο καύσιμο

Γιατί  με τη χρήση του φυσικού αερίου εκλύονται 25% λιγότερες ποσότητες CO2, 35% λιγότερα μικροσωματίδια, 99,9% λιγότεροι αρωματικοί υδρογονάνθρακες και 52% λιγότερα οξείδια του αζώτου (ΝΟx) σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη.

 

Λιγότερες βλάβες

Μην ξεχνάτε ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν δεχθεί τεράστιες αλλαγές και προσθήκες ώστε να μπορούν να ακολουθούν τις αντιρρυπαντικές οδηγίες.   Δεν είχαμε ποτέ την χρήση του AdBlie (UREA) δεν είχαμε ποτέ 2 EGR  Xαμηλής και υψηλής πίεσης ( επανακυκλοφορία καυσαερίων ) και φυσικά το γνωστο DPF (φίλτρο μικροσωματιδίων)  που πολλές φορές αποτελεί την no1 βλάβη στα οχήματα πετρελαίου αφού οι αποστάσεις που διανύουμε στην Ελλάδα είναι αρκετά μικρές για ένα όχημα DIESEL όπως και τα χιλιόμετρα που διανύουμε .

 

Νοθεία

Το φυσικό αέριο δεν νοθεύεται, όσο για το πετρέλαιο όλοι κάποια στιγμή έχουμε πληρώσει είτε το νοθευμένο καύσιμο είτε τους μύκητες που δημιουργούνται στο ρεζερβουάρ καυσίμου .

 

Αν έχετε απορίες υπάρχει μια αναπτυσσόμενη ομάδα στα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα στο facebook που οι κάτοχοι και φανατικοί θα λέγαμε υποστηρικτές του Φυσικού αερίου ανταλλάζουν απόψεις και συμβουλές !

Η ομάδα βρίσκεται εδώ  CNG Group Greece


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •